.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افت سنگین تقاضای اجاره ویلا در شمال+ جدول قیمت
صاحبان ویلاهای شمال کشور از کاهش استقبال مسافران خبر دهند.

افت سنگین تقاضای اجاره ویلا در شمال+ جدول قیمت

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، صاحبان ویلاها می گویند: «در دوران کرونا حتی شرایط نسبت به سال 1402 بهتر بود. دو سال پیش با وجود محدودیت‌ها مردم به شمال سفر می‌‌‌کردند در حالی که در ماه‌‌‌های کنونی حتی اگر شاهد این سفرها بودیم اما گردشگران شمال دو گزینه را ترجیح می‌دهند؛ اولین آنها اقامت در چادر و دومین گزینه اجاره خانه‌‌‌‌‌‌های ارزان است.»

 

نگاهی به سایت‌‌‌های رزرو ویلا در شمال نشان می‌دهد بسیاری از آنها در هفته‌‌‌های پیش رو همچنان خالی مانده‌‌‌اند.

 

نگاهی به پایگاه‌‌‌های اطلاع‌‌‌رسانی رزرو ویلا نشان می‌دهد برای اقامت یک‌شبه در یک ویلای دوبلکس استخردار در سرخرود باید هزینه‌‌‌ای معادل 3 میلیون و 200 تا 3 میلیون و 800‌هزار تومان را به ازای شش نفر پرداخت که می‌تواند دو خانواده سه‌نفره باشد.

 

در رامسر به عنوان یکی از شهرهای گردشگرپذیر این استان، هزینه اقامت در یک کلبه جنگلی در حوالی جواهرده دو تا سه میلیون تومان با توجه به زمان رزرو برای چهار نفر است. در حالی که در محمودآباد به عنوان دیگر مقصد استان مازندران هزینه رزرو شبانه یک ویلای دوبلکس استخردار بین 3 تا 5 میلیون تومان برای هشت نفر است.

 

فیلبند به واسطه چشم‌‌‌اندازهای بدیع این منطقه از دیگر مناطقی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال خوب گردشگران قرار گرفته است. دراین منطقه گردشگران علاقه‌‌‌مند باید برای هر شب بین یک و نیم تا 3 میلیون تومان برای یک آپارتمان نوساز به ازای چهار نفر بپردازند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.377 seconds.